Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дія настільної гри Червоне повстання відбувається у світі, створеному письменником Пірсом Брауном у його серії книг. Містичне утопічне майбутнє та світ, керований класовою системою, заснованої на «кольорі» (не пов'язаної з расою). Людям відводяться ролі у житті, які, здається, неможливо зламати та змінити. Але «Червоний», нижчий клас, намагається змінити це.
Опис ігрового процесу
Ігровий процес є досить простим. Щоб підготуватися до партії, розкладіть ігрову дошку і помістіть дві карти в кожну з чотирьох областей. Юпітер, Марс, Місяць та Інститут. Потім роздайте кожному гравцеві по п'ять карт і дайте їм їхню карту будинку, карту правил гравця, ракету та жетони впливу. Потім кожен гравець може розмістити свій жетон ракети на шкалі польоту. У грі для двох гравців ви також повинні додати до Інституту три жетони. Він діє як фіктивний третій гравець цієї частини підрахунку очок. Це єдина зміна для гри із двома гравцями.
Порядок ходу
У свій хід ви кладете картку зі своєї руки до однієї з чотирьох областей на дошці. Ви можете застосувати ефект карти, якщо захочете. Потім ви візьмете карту з будь-якої з трьох інших областей та скористаєтеся ефектом локації цієї області. Завдяки цьому обміну картами гравці прагнуть отримати максимальну кількість очок від карток у руці.
Кожна карта має просте цифрове значення очок угорі зліва, а також можливість підрахунку очок наприкінці гри внизу. Для цього часто потрібні карти, що працюють з іншими картами комбо-ефектів. І в ході гри ви будете шукати способи зібрати руку з картами, які будуть працювати разом якнайкраще та ефективніше.
Інститут – це місце, де ви можете розмістити свої жетони впливу на певні моменти гри. Наприкінці гри гравець із найбільшою кількістю жетонів впливу в Інституті отримує чотири очки за жетон. Гравець, який посів друге місце, отримує два очки за кожен жетон впливу. На треку флоту гравці можуть переміщати свій корабель догори, щоб отримати більше очок у кінці гри. Взявши карти з Марса, ви отримаєте один гелій. Маленькі червоні кристали, які приносять вам окуляри наприкінці гри. Їх також можна використовувати для придбання додаткових карток та активації інших можливостей ігрових карток. Остання область – Місяць. Ось тут ви можете отримати суверенний жетон. Це дає вам 10 очок у кінці гри, якщо він у вас є, а також комбінації з певними здібностями карток для додаткових очок.
Як перемогти?
Гра триває доти, доки у групі не спрацюють усі три наступні фактори. У когось є сім гелію, мінімум сім очок на треку флоту та мінімум сім жетонів впливу в інституті. Це не обов'язково має бути одна і та сама людина, яка виконує всі три перераховані дії. Швидше, всі цілі мають бути досягнуті колективно. Як тільки це відбувається, кожен гравець підраховує свої очки на картах і активує будь-які здібності в кінці гри. Потім вони складають свої окуляри з кристалів гелію, окуляри з треку Флоту і жетони в Інституті, щоб отримати остаточний результат.
Але чи є у самій грі якісь складності, окрім простої механіки та ігрового процесу? Так! Так є! І дуже просто, все через карткові комбо. Наприкінці гри у вас буде від чотирьох до семи карток. Можливо, більше, а може, й менше. Але загалом ця сума. Але ви можете набрати від них 100-400 балів. Комбо-ефекти величезні, дикі та кумедні, але водночас складні.
Гравці замислюватимуться над тим, які карти їм випали. Що є у наявності? Які карти залишити? Що розіграти першим? Які спробувати скомбінувати з чимось ще? Які карти, можливо, тримають ваші опоненти залежно від того, які вони беруть? Це дуже розширює стратегічний аспект гри. Це завжди призводить до аналізу гравців, коли вони вивчають колоду та тактику опонентів. Як результат - Червоне повстання проста в правилах і механіці, але не проста в стратегії.