Кількість
|
Вартість
|
||
|
Об’єднайтесь і боріться разом, щоб врятувати чарівну країну Авель.
Хроніки Авеля (Chronicles of Avel) - це кооперативна сімейна гра. Гравцям належить досліджувати світ Авеля, пересуваючись по модульному полю, борючись із монстрами, збираючи спорядження для захисту та наповнюючи свою сумку зіллям і золотом, які допоможуть їм у подорожі.
Всі гравці починають у просторі замку. Шестикутні плитки, з яких складається карта, перевернуті догори дном, приховуючи від гравців пункти призначення під ними. Гравці повинні наважитися вийти із замку і дослідити плитки. Кожен раз, коли ці плитки перевертаються, вони відкривають нове місце на карті з ворогами для битви або плитки дій, які гравці можуть відвідати, щоб підготуватися і захистити себе для майбутніх битв.
Хроніки Авеля (Chronicles of Avel) розігрується у дві ігрові фази. У першій гравці досліджують карту, б'ються з дрібними монстрами і збирають припаси. Потім, після певної кількості раундів, що визначається кількістю гравців, гра переходить у другу фазу, де з'являється фінальний монстр-бос.
Кінцева мета гри, і єдиний спосіб для гравців перемогти - здолати Звіра і захистити замок. Якщо гравці змогли використати першу фазу гри, щоб розставити пастки і підсилити своїх персонажів, вони будуть добре підготовлені, щоб зупинити Звіра і його поплічників.
У кожному раунді фінальної фази вороги переміщуються на одну клітину ближче до замку. Це триває до тих пір, поки вороги не досягнуть замку і всі не програють, або поки всі монстри на дошці не будуть переможені, а гравці не отримають перемогу.
Ігровий процес
Хроніки Авеля (Chronicles of Avel) - це сімейна кооперативна гра, в якій від одного до чотирьох гравців намагаються захистити замок від натовпу атакуючих монстрів. Гра складається з двох фаз, в першій фазі гравці досліджують карту тайлів, б'ються з випадковими тваринами і намагаються підготуватися до натиску другої фази. Броня та зілля, а також ділянки стін і пастки будуть потрібні, щоб підготуватися до моменту, коли нечисть обрушиться на місто. Але запасного спорядження та монет можна взяти з собою лише певну кількість - про це трохи згодом.
Після заздалегідь визначеної кількості ходів на землю врізається метеорит. З нього піднімається влучно названий (але трохи неоригінальний) "Звір", і ще кілька монстрів. Це друга фаза гри. Всі монстри на карті починають повзти до замку, і простіше кажучи, Ви повинні знищити кожного з них до тих пір, поки на ландшафті не залишиться жодної плями. Знищіть Звіра та монстрів і виграйте гру. Однак, якщо один монстр або Звір просувається на тайл замку, всі гравці програють.
У свій хід ви можете виконати дві дії: пересунутися, активувати здатність тайла, на якому ви перебуваєте, відпочити та зцілити серця або битися з монстром. При бажанні ви можете виконати одну і ту ж дію двічі.
Битва з монстрами передбачає кидання кубиків. Скільки і яких кубиків ви кидаєте, залежить від того, чи покращили ви свого персонажа, оскільки броня та зілля покращують ваші кидки. Всі монстри мають заздалегідь визначену колекцію кубиків для кидка, надруковану на їхньому диску.
Побиття монстрів часто дозволяє вам наосліп заглибитися в мішок, щоб витягнути звідти спорядження для апгрейда вашого персонажа. Правила пропонують скандування "Нехай монстри живуть в страху, від магії, яку я наближаю!", щоб зупинити гравця, який занадто довго риється в сумці.