Кількість
|
Вартість
|
||
|
Чудові часи настали в крихітному королівстві Емара: адже за правління короля Федорія Мудрого війни, повстання та інші незручності пішли в минуле. Федоріус завжди більше дбав про добробут своїх підданих, ніж про владу чи багатство. Отже, тільки дворянин, здатний дбати про громадян Емари, так само як і сам Федоріус, стане наступником Тедоріуса й носитиме Корону Емари.
Щоби перевірити навички всіх претендентів, Тедоріус і його радники кидають виклик їхньому практичному застосуванню: той, хто зможе переконати більшість громадян, які знову прибули до столиці, підтримати їхнє домагання, стане майбутнім королем Емари. Щоби досягти цього, гравцям необхідно задовольнити потреби городян і, що найважливіше, запропонувати кожному житло. Це означає, що саме процес будівництва в місті буде одним з основних завдань кандидатів.
Crown of Emara вміло поєднує дії карток із діями руху робітників, дозволяючи гравцям ретельно планувати свої ходи під час очікування свого ходу. Двоє радників, доступні кожному гравцю, переміщаються двома окремими кільцевими розв’язками, що вимагає від гравців оптимізації кожного ходу. Крім того, два треки підрахунку очок призводять до багатовимірного стилю гри, оскільки лише нижчий бал зараховується для перемоги, і тому всі ваші треки мають бути просунуті рівномірно один з одним.
Crown of Emara — це євро-гра з механікою програмуванням дій, у якій два ронделі керують діями. Кожен гравець має колоду з дев’яти однакових карт, з яких вони беруть по три карти на початку кожного раунду. Усього шість раундів, тому кожна карта використовується в ігровому процесі рівно двічі. Карти, які зазвичай надають ресурс або знижку на певну дію, розігруються на ігровому полі. На ігровому планшеті є три місця для розігрування карт, що відповідають одному, двом або трьом ходам одного (на вибір гравця) ронделів.
Таким чином, у свій хід кожен гравець може виконати дві дії — те, що зображено на карті, та дію поля, на яке вони переміщуються на ронделі. Переконавшись, що правильна карта супроводжує оптимальний рух ронделя кожен хід — і фактично всі три ходи раунду — є ключем до успіху в Crown of Emara.