Кількість
|
Вартість
|
||
|
Ви розплющуєте очі, відчуття страху, нерозуміння і розгубленості не покидає вас. Раптом ви згадуєте, що стали жертвою вбивства. І тепер ви примара. Так-так, справжнісінька. Але в кімнаті є хтось ще, чутні голоси людей. Це ж детективи, завдання яких знайти вбивцю. Хто ж наблизив ваш кінець земного життя? Настільна гра “Паранормальний детектив” – цікава і весела паті-гра для компанії.
Один гравець перетворюється на привида, інші екстрасенси-детективи, покликання яких допомогти неспокійній душі. В процесі гри примара дає підказки шукачам. Перемагає той, хто дасть правильну відповідь на 5 питань. Подобаються паранормальні історії й загадки, обов'язково зіграйте в “Містеріум”.
Кому підійде
Дедуктивна настолка-хорор “Паранормальний детектив” буде цікава любителям творчих ігор. Тим, хто захоплюється містичними та паранормальними історіями. Гравцям доведеться відновлювати події по шматочках, використовуючи фантазію і дедукцію, інтуїцію і підказки примари.
Опис гри та світу
Дедуктивна настолка була розроблена у 2019 році й відразу ж стала номінантом на роль кращої паті-гри в конкурсах «Board Game Quest Awards» і «Golden Geek». Розробники “Паранормального детектива” відомі також грою “Місце злочину”. Як розкрити злочин, якщо немає доказів і свідків? Дуже просто – провести спіритичний сеанс, зв'язатися з душею вбитого. Використовуючи свої екстрасенсорні здібності, детективи повинні упізнати якомога більше фактів у примари.
Що входить:
- 35 карт контактів;
- 17 карт Таро;
- 28 карт історій;
- 5 ширм і планшетів для детективів;
- приладдя для проведення спіритичного сеансу;
- правила і поле гри.
Грати в настолку цікавіше, коли гравець використовує не лише факти, а і фантазію під час розкриття злочину. У грі можна проявляти уяву. Ще краще вжитися в роль. Детективи по черзі ставлять питання примарі: Як це сталося? Хто вбивця? Де? Коли? Карта контакту показує, як він вам відповість.
Правила гри
Настолка підійде для компанії 2-6 дорослих гравців. Під час спіритичного сеансу детективи ставлять питання жертві. Він може відповісти картою, жестом, предметом, але розповісти нічого не зможе. Хто перший зрозуміє, що сталося – переможе. Примара відповідає тільки вам, але його жести, міміку бачать усі екстрасенси. Тому вам треба швидше думати, поки сусід не здогадався першим.