Кількість
|
Вартість
|
||
|
Бажаєте відчути себе шпигуном, але Джеймс Бонд і Джейсон Борн вам не до вподоби? Тоді пориньте в закулісну битву умів і перетворіться на шифрувальників, які передають таємні послання союзникам і розгадують шифрування ворогів! У захоплюючій сімейній грі Декодер вам належить приміряти на себе роль радистів, які розробляють і передають спеціальні коди товаришам по команді, вміло балансуючи між таємницею й очевидним значенням. А безліч ситуацій, які “Декодер” створить за ігровим столом, вже точно не дадуть вам занудьгувати.
Кому сподобається?
Декодер - універсальна настолка, в якій немає дорослого змісту. Тому вікові обмеження для неї досить широкі, а партію можна зіграти як в команді друзів на вечірці, так і в колі сім'ї разом з дітьми. Завдяки простим правилам вивчити механіку цієї сімейної гри можна за декілька хвилин і відточити їх знання вже в першій партії. Тому втягнутися в захоплюючу битву хитрунів-шифрувальників можуть і люди, що раніше ніколи не торкалися до настільних ігор.
Що робимо?
Мета гри - передати зашифровані послання своїм товаришам по команді, вміло маскуючи істинний сенс слів від суперників. Вміло балансуючи між прихованим змістом і очевидними асоціаціями, ви повинні давати навідні підказки.
Команди ходять по черзі - доки одні шифрувальники передають повідомлення, другі намагаються його перехопити, потім сторони міняються місцями. Програють шпигуни, що допустили перехоплення двох повідомлень. В середньому гра триває 8 раундів і залежить від хитрості гравців.
Правила
Правила гри досить прості:
- гравці діляться на команди й отримують пульти управління - спеціальні ширми, які приховують листочки для записів, колоду кодів і 4 карти ключових слів з 4 словами на кожній;
- капітан команди відкриває верхню карту кода, на якій позначена послідовність і самі асоціативні підказки, після чого озвучує їх усім гравцям;
- команди записують вірний на їх думку код шифрування. Союзникам простіше, адже вони мають список ключових слів. Суперники ж повинні застосувати виключно свою дедукцію і поворушити мізками;
- гра закінчується звірянням кодів - перехоплення означає програш для команди шифрувальників.
Капітани команди змінюються кожен хід, тому кожен може випробувати свої сили в шифруванні послань. Для одинаків і дуелянтів же передбачені спеціальні режими із загадками й головоломками.