Кількість
|
Вартість
|
||
|
Рим, Ів. до н.е.
Виступаючи в ролі впливових патриціїв, ви покращуєте райони вашого міста. Ділові будови та прекрасні ландшафти напевно забезпечать процвітання вашої частини міста. Виконуючи завдання, пам’ятайте про девіз «carpe diem». Ловіть момент, збираючи урожай винограду, при лові риби, а потім продаючи ці товари на ринку. Будуйте для своїх слуг міцні житла, тоді вони будуть більш старанними та старанними. Не забудьте про свій будинок, який дасть вам чимало престижу. Хід за ходом ви будете отримувати різні тайли будівель і додавати їх у свій район — будувати більше красивих будівель і ландшафтів. Під час 4-х етапів підрахунку очок ваші досягнення будуть оцінені переможними очкам.
Перемагає гравець, який набрав до кінця гри більше всіх переможних очок.
Гра видатного дизайнера Штефана Фельда.
Процес гри
Гра складається з 4 фаз по 7 раундів кожна. Після кожної фази проходить підрахунок очок. Після четвертого підрахунку проводиться фінальний підрахунок очок. Потім гра завершується. Перемагає гравець, який набрав найбільшу кількість очок.
Починає перший гравець, інші діють у порядку черговості. Раунд завершується, коли останній гравець зробить свій хід. Після 7 раундів усі 28 тайлів будівель будуть розібрані, і фаза завершиться.
У свій хід гравець пересуває свого міпла на протилежу напівкруглу клітину. Він вибирає один із тайлів будівель і негайно розміщує його у своєму районі. «Протилежні» клітини з’єднані чорними лініями з осередком, у якій знаходиться міпл. На початку свого наступного ходу гравець пересуває міпла по чорних лініях із поточного становища на протилежну клітину, і т. д.
Перший обраний гравцем тайл повинен бути розміщений на осередку з лопатою. Усі наступні тайли слід викладати поруч з уже викладеними тайлами на поле будівництва (примикаючи по горизонталі або вертикалі).
Гравці повинні викласти тайл так, щоб усі його сторони збігалися із сусіднім Тайлі. Ви можете повертати тайл як завгодно, у нього немає «верху» або «низу».
«Збіг» означає, що всі сусідні сторони повинні підходити один одному. Ставок повинен стосуватися ставка, трава — трави, будинок — будинки, жовта споруда — жовтої споруди, і т. п. Заборонено створювати незбіжні комбінації! Рамка поля вважається травою, тобто поруч із рамкою ви можете викласти тільки тайл із травою.
Коли гравець кладе тайл будови на осередок із сувоєм, то він спочатку прибирає жетон сувою з поля, а потім пересуває свій диск на треку сувоїв на один крок. Якщо на цьому розподілі є інші диски, гравець кладе свій диск поверх інших.
У більшості випадків, коли гравець завершує будівлю або ландшафт, він отримує нагороду. Крім того, завершення будівлі та ландшафти допомагають при підрахунку й можуть принести додаткові переможні очки під час фінального підрахунку в кінці гри.