Хора: Розквіт імперії — це стратегічна настільна гра для 2–4 гравців. Кожен гравець є головою квітучого міста в Стародавній Греції, у 5–4 столітті до нашої ери. Переможцем стає той, хто створив найкраще місто, що функціонує, і набрав найбільшу кількість очок.
Ігровий процес
На початку гри кожен гравець обирає одне місто, головою якого він буде. Усього їх сім, і в кожного міста своя спеціалізація. Спарта та Аргос відрізняються майстерністю в битвах, у той час, як Афіни спеціалізуються на культурі. Знаючи спеціалізацію свого міста, ви зможете прокласти шлях до перемоги. На початку гри у вас є чотири драхми (грецька валюта), два кубики, а також усе інше, що дає вам ваше місто як стартовий бонус. У вас також є сім карток дій, які є вашими варіантами ходу для фази дій. На кожному ігровому полі є три доріжки прогресу: економіка, культура та військова справа. Ви починаєте гру, перебуваючи в нижній частині всіх трьох доріжок.
Нарешті, у вас є п’ять карт політики, які можуть стати вам у нагоді для отримання додаткових здібностей або бонусів під час гри. Уся гра триває дев’ять раундів. Самі раунди складаються із семи фаз, перша з яких — оголошення події. У восьми раундах із дев’яти, активація події відбувається лише наприкінці. Після оголошення події кожне місто збирає податки у вигляді грошей. Ви заробляєте податок, піднімаючись податковою доріжкою на головній дошці.
Третя фаза — це кидок кубиків, які мають значення для ваших дій упродовж усього ходу. Після того, як ви кинули кубики, ви вибираєте, яку карту дії ви хочете зіграти, розподіляючи кубик на кожну з них. На кожній карті дій вказано число від 0 до 6. Якщо на кубику випало число більше, ніж на карті дії, ви можете вільно виконати дію. Якщо ні, ви можете витратити кількість громадян, що дорівнює різниці. Четверта фаза полягає у виконанні вибраних вами дій. Вони відносяться до філософії, законодавства, культури, торгівлі, військової справи, політики та розвитку.
Виконавши свої дії ви переходите до фази прогресу. Це дає можливість підняти на одне місце вашу економіку, культуру або військову доріжку. Піднявшись цими доріжками, ви також можете отримати додаткові бонуси, включаючи додатковий кубик для фази дій. Потім ви дозволяєте подію, розіграну на початку раунду, а також роздаєте бонуси за досягнення. Ці бонуси можуть допомогти вам просунутися доріжкою податків або слави. Наприкінці гри ви отримуєте очки за бонуси кінця гри на картах політики. Ви також можете отримати очки за бонуси кінця гри на карті розвитку вашого міста. Нарешті, ви можете отримати очки, помноживши жетони основних знань (зароблені під час гри у військові дії) на ваше становище на треку слави.
Ідеальний приклад економічної стратегії
Як результат, ми отримуємо справжню економічну стратегію в себе за столом. Усе в грі гранично зрозуміло та працює як взаємопов’язаний механізм. Також видно, що під час створенні гри було приділено увагу її історичної правдивості. Фази кидка кубиків та дій можна проводити одночасно, що означає, що паузи між ходами гравців майже не буде. Якщо ви шукаєте спосіб почати грати в складніші ігри, то Хора може стати для вас 100 % правильним вибором.
Володимир Панченко
Відмінна гра на всіх рівнях. Сподіваюся на збалансоване розширення.
Відповісти
Настільна гра Хора: Розквіт Імперії (Khôra: Rise of an Empire) (укр.)
Купуй зараз – плати потім!
Послуга «Оплата частинами» від Приватбанку дозволяє розбити покупки на зручну кількість платежів. Процентна ставка 0.01% на місяць. Потрібна лише картка Приватбанку
«Покупка частинами» від monobank
платежі
по 773 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank