Кількість
|
Вартість
|
||
|
У грі KuZOOkA гравцям пропонується вибратися із зоопарку, розробивши секретний план втечі з використанням предметів, залишених відвідувачами зоопарку.
Життя в зоопарку нелегке: вольєри сковують, рутина одноманітна, а відвідувачі можуть докучати. Завдання полягає в тому, щоб спільно з іншими тваринами зібрати викинуті предмети і протягом найближчих семи днів придумати прийнятний спосіб втечі.
Ігровий процес
У настільній грі KuZOOkA є кілька варіантів втечі, але ключову роль відіграє співпраця з іншими тваринами. Гравці працюють таємно, збираючи всякий непотріб і використовуючи його для планування втечі. Кожен гравець володіє однією з десяти унікальних карт тварин, кожна з яких має свої особливі здібності. На ігровому полі зображено шлях, що складається з ділянок шести кольорів, кожна з яких містить номер.
- У кожному раунді гравцям роздають набір карт предметів, зазвичай 20–22 карти в першому раунді. На цих картках зображені кольорові предмети, наприклад, червона ложка для морозива або фіолетовий шарф. У свій хід гравці кладуть на доріжку один зі своїх жетонів тварини, що вказує на місце, розташоване далі по доріжці. Це дає підказку про те, які карти в них на руках. Наступний гравець кладе свій жетон далі по стежці, розкриваючи свої потенційні карти. Цей процес триває, дозволяючи гравцям здогадатися про можливі карти один одного. Гравці можуть використовувати унікальну силу своєї тварини один раз на раунд.
- Зрештою, гравець може вирішити спробувати втекти замість того, щоб викладати жетон тварини. У цей момент усі гравці викладають свої карти того кольору, який відповідає розташуванню найдальшого жетона тварини на шляху. Якщо в гравця більше карт цього кольору, ніж зображено на просторі, він заробляє зірки досвіду, що дорівнюють цьому числу. Ці зірки можна використовувати для підвищення початкового рівня досвіду, у результаті чого гравець отримує більше карт, зокрема й перевернутих, які видно всім. Якщо в гравця рівно стільки ж карт, скільки зображено в просторі, він отримує зірки досвіду й універсальну карту інструменту, що виконує роль підставного знака. Якщо в гравця менше карт, спроба втечі провалюється.
- Після дозволу спроби втечі карти перетасовуються, і починається новий раунд із поточною кількістю карт. Якщо протягом раунду гравець досягне одного із шести останніх місць на шляху і в нього буде достатньо карт відповідного кольору, то він успішно врятується і виграє гру. Якщо гравець не досягне цього до кінця сьомого раунду, він програє.
Для підвищення складності гри в «KuZOOkA» передбачені опції, що дають змогу підвищити рівень складності. Для цього може знадобитися більше зірок для підвищення рівня досвіду або гра на протилежному боці ігрового поля, де перемога над універсальними інструментами стає необхідною умовою успіху на останніх шести ділянках. Гра ґрунтується на стратегічному плануванні, співпраці та дедукції, що робить тактику втечі в зоопарку захопливим заняттям.