Кількість
|
Вартість
|
||
|
Nemesis Lockdown — це перше самостійне доповнення до гри Nemesis.
Під час гри гравці потраплять в абсолютно нове місце — секретну базу на Марсі, представлену багаторівневою дошкою. Lockdown збереже кінематографічний, напівкооперативний стиль оригінальної гри, але при цьому введе безліч нових, свіжих механік.
Під час напруженого ігрового процесу ви та ваші товариші по грі збиратимете предмети, досліджуватимете різні кімнати та використовуватимете свої дії, крафтитимете, бігатимете й битиметеся з іншими істотами. Водночас кожен гравець намагатиметься виконати свою секретну мету, яка принесе йому перемогу… Іноді за рахунок інших.
Ігровий процес
Lockdown представляє хвилю нового контенту для шанувальників Nemesis. Це не тільки нова інопланетна загроза, а й нова двостороння карта, сповнена небезпек. На відміну від космічного корабля першої частини Nemesis, дія Lockdown відбувається на Марсі. На карті детально описана марсіанська база, з якої гравці повинні втекти, рятуючись від нової смертоносної фракції інопланетян, при цьому виконуючи свої власні корисливі цілі.
На більш просунутій стороні карти гравцям доведеться переміщатися між марсіанською поверхнею й різними центрами наукової бази, відкриваючи кімнати та складаючи свої плани дій. Це може здатися простим, але це досить складне завдання, оскільки спочатку потрібно або викликати марсохід, або створити костюм Enviro, щоби витримати сувору атмосферу червоної планети.
Ще однією важливою зміною стала система живлення самої бази, адже тут немає двигунів, як на космічному кораблі. Кожна ділянка бази може бути як із живленням, так і без нього, і разом із живленням приходять великі переваги для гравців. По-перше, потужність дає змогу гравцям використовувати комп’ютер. А також дає змогу використовувати деякі корисні можливості, наприклад, переміщення ровера, що може стати в пригоді в скрутну хвилину. Однак, схоже, що проводка бази не така вже й хороша, як здається, і в міру того, як йде відлік часу, живлення відключається. Це занурює гравців у темряву й робить їх більш уразливими для раптових атак.
Дії в Lockdown відбуваються точно так само, як і в попереднику. Гравці розігрують і вибирають карти, оплачуючи відповідну вартість карти, поки не вирішать пасувати або не зможуть зробити більше жодних дій. Незважаючи на те, що в кожного персонажа всього десять карт, ігровий процес неймовірно різноманітний від гри до гри. Завдяки плануванню станції випадковому формуванню пулу інопланетного мішка, у вас не буде двох однакових ігор. Це означає, що гравцям належить витягти максимум користі з будь-якої ситуації.
Краще, ніж попередник.
Lockdown — це фантастична у всіх сенсах гра, яка вмістила в себе ще більше захопливого й жахливого світу Немезіди. Персонажі та прибульці можуть бути перенесені в Lockdown з оригіналу й навпаки, оскільки в Lockdown є кілька скоригованих карт якраз для такої можливості. Якщо ви ще не визначилися між Lockdown і старою доброю Nemesis, то, на наш погляд, Lockdown тут явний фаворит.
У цій самостійній грі зібрано все найкраще від її попередниці та додано ще більше механік. У Lockdown мало що може не сподобатися. Схоже, що Nemesis слід бути напоготові, оскільки Lockdown цілком може обігнати свого старшого брата за популярністю.