Дізнайтеся, що ж все-таки сталося на Немезиді з доповненням Наслідки!
Доповнення Немезида. Наслідки (Nemesis: Aftermath) пропонує багатий контент, що розширює можливості гри Nemesis. До набору входять:
- Нове додаткове поле для шатлів
- Фігурки та планшети
- Карти дій із новими персонажами
- Турелі для створення додаткових стратегічних елементів
- Нові тайли відсіків і жетони досліджень
- Нові карти, що знайомлять з особливостями, загрозами, особистими цілями, подіями, відкриттями і предметами
- Різноманітні жетони та фішки
- Відмітна фігурка першого гравця.
Епілог
Немезида. Наслідки насамперед включає режим «Епілог», що являє собою коротку гру тривалістю від 45 до 60 хвилин, розраховану на 5 ходів. Цей режим є продовженням звичайної гри й починається після невизначеного часу після подій базової гри Nemesis. У цій фазі гравці використовують персонажів, які не брали участі в початковій грі, щоб досліджувати наслідки подій на кораблі «Немезида». Корабель несе на собі шрами минулих випробувань, тому на епілог впливають залишки попередніх ігор.
Хоча Епілог коротший за стандартну гру Nemesis, він складніший і пропонує динамічний ігровий процес. Завдання замінюються простими, на перший погляд, особистими завданнями, і гравцям доводиться співпрацювати, щоб впоратися з різними загрозами. Крім того, гравці з егоїстичними мотивами можуть скористатися вигідною для себе пропозицією. З’явилася нова ігрова зона «Шаттл», що являє собою компактний корабель, пристикований до «Немезіди», і має 4 додаткові слоти для кімнат.
У доповненні Немезида. Наслідки вводить у гру 4 нові кімнати «2». Примітно, що в гру «Епілог» можна грати меншим числом гравців, ніж в оригінальну гру.
Особливості для персонажів:
Немезида. Наслідки представляє карту особливостей для кожного персонажа, як у базовій грі, так і в розширенні. Карти особливостей дають певні переваги та недоліки під час гри. Поміщена лицьовою стороною догори поруч з ігровим полем персонажа, вона зберігає свою дію протягом усієї гри.
Нові персонажі
У розширенні представлено 5 нових персонажів. Під час вибору персонажа гравці обирають карту драфту персонажа, яка дає їм змогу вибрати персонажа базової гри або персонажа Aftermath певного кольору. Наприклад, червоний персонаж Aftermath (Ув’язнений) може замінити червоного персонажа базової гри (Солдата). Після вибору персонажа гравець зберігає обрану ним карту заклику, не дозволяючи іншим гравцям вибрати персонажа того ж кольору. Персонажі Aftermath, такі як Ув’язнений і Солдат, не можуть співіснувати в одній грі. Ці персонажі «Aftermath» істотно відрізняються від своїх аналогів у базовій грі.