Ольтре — поверніть надію в королівство!
Ласкаво просимо в темний вік колишньої імперії, час, наповнений розрухою, горем і злісними релігіями. Але надія ще є. Ви можете вступити до лав відважних вартових, які невпинно працюють над об’єднанням громад, б’ються з монстрами й повертають скарби Імператора, з метою одного разу знову принести надію на землю.
В Ольтре ви та ваші товариші по грі візьмете на себе роль цих вартових, яким доручено допомогти жителям Сатрапії та відновити фортецю, щоб забезпечити їхню безпеку і спокій. Але це буде нелегко — зовнішні події та несподівані ситуації виникатимуть, додаючи нові складнощі у вашу місію.
Як грати?
- Виберіть хроніку — У грі представлено різні хроніки на вибір, кожна з яких має свій сюжет і рівень складності. Гравці мають обрати одну хроніку для гри.
- Виберіть рівень складності та вартових — Кожна хроніка має різні рівні складності, і гравці повинні вибрати рівень, на якому вони хочуть грати. Гравцям також необхідно вибрати вартових з особливими здібностями.
- Почніть гру — Вартові ходять по черзі за годинниковою стрілкою. Кожен раунд складається з двох фаз — визначення напасті та виконання двох різних дій.
- Визначення напасті — У цій фазі гравець кидає кубик нещастя і переміщує маркер доріжкою напасті залежно від результату кидка. На доріжці є чотири поділки — хроніка, інцидент, проблема й подія. Коли маркер досягає поділки, відбуваються різні дії, як-от відкриття наступного розділу хроніки, втрата очок престижу, додавання карти події та взяття карти події.
- Виконання двох різних дій — у цій фазі гравець може вибрати дві різні базові дії, як-от: перехід у сусідню зону, відпочинок, отримання допомоги від спільноти, розв’язання проблеми, розв’язання інциденту, зведення або ремонт будівлі, спорудження вежі або виконання особистої дії. Для деяких дій потрібна перевірка навичок.
- Перевірки навичок — Є чотири типи перевірок навичок — солдат, ремісник, учений і мандрівник. Кожен стражник має один кубик для певної навички, а деякі будівлі дають по одному кубику навички кожному стражнику. Вартовий визначає, скільки кубиків умінь у нього буде для перевірки умінь. Вартовий кидає кубики вмінь і підраховує кількість успіхів.
- Перемога й поразка — Після відкриття останнього розділу хроніки стражники повинні зробити останню перевірку. Залежно від хроніки, кінець гри може бути негайним або близьким. Останній розділ хроніки закінчиться перемогою або поразкою, залежно від результату останньої перевірки. Гравці повинні перегорнути сторінку і прочитати відповідне закінчення своєї пригоди — поразка, незначна перемога або велика перемога.
Упродовж усієї гри хроніка розгортатиметься, відкриваючи нові сюжетні лінії та перешкоди, які вам належить подолати. По дорозі ви будете стикатися з подіями, які можуть принести вам славу або дорого обійтися. Ви також маєте допомагати громадам у разі виникнення проблем і стикатися зі всілякими непередбачуваними подіями.
Але якщо ви зможете не збитися зі шляху, зберегти престиж і оборону фортеці цілими, ви дійдете до останнього розділу Хронік і закінчите історію зі щасливим кінцем. Ви повинні виконати своє Завдання якнайкраще й забезпечити безпеку сатрапії.
У цій коробці ви знайдете шість незалежних Хронік, кожна зі своєю унікальною історією і завданнями. Чи то коротке й солодке «Відкриті двері», чи то довге й небезпечне «У тіні дракона» — для кожного рейнджера знайдеться своя хроніка.
Приєднуйтесь до боротьби з темрявою і станьте героєм землі Ольтре!