Кількість
|
Вартість
|
||
|
Вирушайте в нову пригоду з грою Привид Розумака, котра година? — розум і веселощі в одній особі! Але часу як завжди буде мало!
Приєднуйтесь до дядька Розумаки в його пригодах, сповнених пустотливими кажанами, совами та химерною колекцією різнокольорових предметів. Ця настільна гра обіцяє поєднання веселощів, навчання та примарної чарівності!
Що на вас чекає в грі «Привид Розумака, котра година?»:
Дядькові потрібна ваша допомога:
— Дядько готується до побачення, і йому потрібна допомога, щоби правильно визначити час.
— Кажан і сова, як завжди пустотливі, переплутали все, включно з кольорами предметів. Чи зможете ви допомогти навести порядок?
Барвисті та химерні предмети:
— Знайдіть дев’ять чарівних предметів, включно з білим привидом, червоною совою, чорним кажаном, синім ліхтариком, синім годинником, зеленим дзеркалом, чорним капелюхом і червоними парфумами.
— Яскраві та химерні предмети додають грі нотку загадковості.
Колода таємниць:
— Перемішайте колоду карт, кожна з яких являє собою унікальні завдання, пов’язані з ідентифікацією предметів і визначенням часу.
— Приготуйтеся до сюрпризів, коли ви розкриєте верхню карту і вирушите на пошуки потрібного предмета або потрібного часу.
Як узяти участь у примарному випробуванні:
1. Створіть примарний майданчик:
— Розкладіть усі дев’ять предметів на столі, щоби було добре видно команду привидів.
— Перемішайте колоду карт і покладіть її в межах досяжності.
2. Правила гри з привидами:
— Розкрийте верхню карту й будьте готові до примарного виклику.
— Швидко знайдіть і візьміть відповідний предмет, виходячи з умов карти.
3. Отримайте свої нагороди:
— Першим виконайте умову картки, чи то захоплення потрібного предмета, чи то правильний відлік часу на годиннику.
— Заробіть картку в нагороду за швидкість мислення.
4. Уникайте примарних казусів:
— Будьте обережні — якщо ви схопите не той предмет, то втратите картку.
— Будьте пильними, щоб не втратити можливість схопити потрібний предмет і отримати винагороду.
5. Перемога в примарному завданні:
— Гра триває доти, доки колода не буде вичерпана, й учасник із найбільшою кількістю карт виходить переможцем.
— Як альтернативу можна задати мету, і перший гравець, який досяг її (наприклад, 5 карт), може претендувати на перемогу.
Просунуті «Примарні виклики»:
Дзеркальна гра:
— Якщо на картці зображено дзеркальне відображення, візьміть предмет, який ви бачите в дзеркалі.
Гра із совою:
— Якщо на картці з’являється сова, викрикніть назву предмета, а не хапайте його.
Гра «Відображення сови»:
— Якщо на картці зображено й сову, і дзеркало, викрикніть колір предмета, який видно в дзеркалі.
Примарне божевілля!
Привид Розумака, котра година? — це не просто гра, це захоплива подорож, у якій мистецтво визначення часу поєднується з умінням розпізнавати предмети. Неважливо, чи допомагаєте ви дядькові Розумаки, чи розв’язуєте складні завдання, ця гра обіцяє сміх, залученість і дотик примарної чарівності. Пориньте у світ примарних передбачень часу — замовте гру Привид Розумака, котра година?, щоб отримати незабутнє задоволення від гри!