Кількість
|
Вартість
|
||
|
Дія гри Sorcerer: A Strategy Card Game розгортається в похмурому світі, освітленому газовими ліхтарями, повному фантастичних, міфічних істот і чарівництва. Гра призначена для двох-чотирьох гравців, і в ній два древніх істоти, що володіють великою силою, протистоять один одному, щоб визначити, хто з їхнього роду є найсильнішим. Гравці використовують чаклунство, щоб викликати поплічників, вимовляти заклинання і володіти зачарованими предметами, щоб досягти мети гри - завоювати три поля битви.
У грі використовується проста система ресурсів - «енергія», яка визначається випадковим чином кидком кубиків на початку кожного раунду, щоб переконатися, що жоден раунд не повторюється. Однак при однаковому результаті для обох гравців баланс гри залишається рівним. Потім ця енергія використовується в фазі дії для виклику міньйонів з вашої руки на будь-якому з трьох полів битви, розігрування володінь, які можуть поліпшити риси та здібності вашої міньйону; або карти чарівництва з різними прямими ефектами. Також дією ви можете додати більше енергії у свій запас енергії, витягнути більше карт, перемістити міньйонів на інше поле битви та т.д. Вибір за вами, викроистайєте чисту майстерність для підготовки до битви!
У фазі битви гравці кидають кількість особистих кубиків, рівне характеристиці атаки кожного міньйон, з можливим результатом промаху, удару, подвійного удару або критичного удару для кожного кубика, і поміщають жетони шкоди на відповідних міньйонів або безпосередньо на полі битви. Потім унікальна система жетонів знамень дозволяє скорегувати цей результат, перекидаючи кубики, перш ніж розподілити шкоди між міньйонами противника і полем битви.
Комбінація звичайних механік, таких як побудова колоди на основі сюжету, вплив удачі або кидка кісток і унікальна система впливу на результат битви - забезпечує ідеальний баланс між стратегією і випадковими елементами. Поділ раунду на фазу дій і фазу битви створює дуже приємний і природний хід хардкорної гри.