Кількість
|
Вартість
|
||
|
Суша проти моря — настільна гра, що поєднує в собі елементи головоломки, стратегії та контролю території.
Гравці беруть на себе ролі Суші або Моря (або Картографа в грі для трьох гравців) і намагаються добудувати ділянки суші або моря на загальній карті, що складається із шестикутних плиток.
Нижче наводиться опис ключових особливостей та ігрового процесу:
- Гексагональні плитки: В основі гри лежать двосторонні гексагональні плитки, на кожній із яких зображені сухопутні та морські фігури. Ці плитки використовуються гравцями для спільної побудови карти.
- Дві сторони карти: Сухопутні гравці прагнуть завершити сухопутні ділянки, а морські — морські. Завершені ділянки оцінюються за кількістю плиток, з яких вони складаються, водночас гравці, які грають на суходолі, рахують ділянки суші, а гравці, які грають на морі, — ділянки моря.
- Бонусні бали: Деякі тайли дають бонусні бали під час завершення ділянки, у яку вони входять. Це додає стратегічний елемент, оскільки гравці можуть вирішити завершити ділянки суперників, щоб отримати ці бонусні очки.
- Здібності тайлів: Деякі тайли дозволяють гравцям виконувати такі дії, як розігрування другого тайла або крадіжка тайла гравця, але не його останнього. Ці здібності дають можливість вибору тактики і взаємодії гравців.
- Часткова інформація: Гравці мають часткову інформацію про тайли, оскільки одна сторона завжди розкрита, а інша прихована доти, доки не буде зіграна. Це вносить у гру елемент невизначеності та несподіванки.
- Поповнення тайлів: Гравці можуть поповнювати свою руку тайлів, вибираючи їх зі стопок, розташованих лицьовим боком догори, що дає змогу їм стратегічно планувати майбутні ходи.
- Варіанти підрахунку очок: Гра пропонує різні варіанти підрахунку очок, які можуть бути відкриті для отримання додаткової глибини, наприклад, підрахунок очок за гори й корали, підрахунок очок за каравани й кораблі, а також підрахунок очок за шляхові точки.
- Закінчення гри: Гра завершується, коли викладена остання плитка. Перемагає гравець або команда, які набрали найбільшу кількість очок.
- Режими гри: У грі можуть брати участь 2, 3 або 4 гравці, причому для кожного з них передбачені свої режими і варіанти підрахунку очок. У режимі гри для трьох гравців один із гравців бере на себе роль картографа, набираючи очки шляхом з’єднання ділянок гір і коралів.
- Кооператив і змагання: Залежно від кількості гравців і режиму, у гру можна грати як у кооперативі, так і в команді. Увімкнення Waypoints не дає змоги альфа-гравцям домінувати в командній грі.
Гра «Суша проти моря» являє собою поєднання стратегії та розв’язання головоломок: гравці стратегічно грамотно розміщують плитки, щоб завершити будівництво, і при цьому зривають плани суперників. Включення різних варіантів підрахунку очок і режимів гри забезпечує реіграбельність і дає змогу гравцям адаптувати гру до своїх уподобань і чисельності групи. Ця гра поєднує в собі елементи стратегії, співпраці та змагання, що робить її придатною для найрізноманітніших настільних ігор.