Кількість
|
Вартість
|
||
|
Назва Террамара належить до загальної мережі селищ у Північній Італії, заснованої в середині та наприкінці бронзового віку (близько 1500 р. до н.е.). Жителі цієї багатої на чорнозем землі жили, подорожували та торгували в районі між Альпами та річкою По. Вони були мисливцями та землеробами, але також займалися металургією, литтям бронзових знарядь. Хоча темний плідний ґрунт у цьому районі був досить сухий, вони все ж таки будували свої будинки на палях, підвішених у повітрі на дерев’яних кілках. Причина цієї, здавалося б, безглуздої практики, а також походження та доля народу Террамари невідомі та залишаються предметом запеклих суперечок серед сучасних істориків.
У Террамарі ви — глава клану, що займає одне з цих селищ. Ваша мета — розвивати свій клан, досліджуючи землі, щоби торгувати та досягти священних місць. Оскільки густота поселень постійно зростає, ви зіткнетеся з жорсткою конкуренцією з боку інших лідерів клану. Щоби перевершити їх, ви повинні покращити свою бойову міць та відкривати нові технології для створення корисних артефактів. Гравець, який розвиває найкращий клан, набираючи найбільшу кількість очок розвитку, стає лідером Террамари та перемагає в грі!
У самій грі 5 раундів. Це гра на розміщення робочих, у якій у кожному раунді є свої власні виділені місця розміщення робочих, і навіть кілька загальних місць, доступних у кожному раунді. На початку гри доступні місця досить прості — зібрати один базовий ресурс, оновити базовий ресурс до покращеного, перейти на один крок певною доріжкою прогресу і т. д.
Місця дії з пізніших раундів доступні для розміщення робітників, але і в цьому Террамара відрізняється від інших ігор цей робітник і ресурси більше не доступні, поки цей раунд не буде повністю закінчено. Отже, це більше схоже на інвестицію (як взяття позики в інших іграх). Робочі місця, доступні у фінальному раунді, набагато потужніші (наприклад, зібрати кілька покращених ресурсів), але штраф за їхнє раннє використання може бути занадто великим.
Гра може стати справжнім головним болем, оскільки рішення про те, як отримати ресурси, які вам дійсно потрібні, повинні бути компенсовані ризиком втрати місць дії, карт артефактів, а також необхідністю переконатися, що у вас достатньо військових очок, щоби розмістити своїх робітників, де захочете. Гравець, який розвиває найкращий клан, набираючи найбільшу кількість очок розвитку, стає лідером Террамари та перемагає в грі!