Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Triomphe à Marengo» — це інноваційний варгейм, що моделює драматичну битву при Маренго, яка відбулася в Північній Італії 14 червня 1800 року.
Гра відтворює битву при Маренго, у якій австрійська армія, думаючи, що здобула перемогу, переслідувала відступаючі французькі війська, але пізніше була здивована зухвалою контратакою.
Один із гравців бере на себе роль Наполеона Бонапарта, який командує розрізненими французькими військами на початку битви. Інший гравець керує австрійськими військами, яким доручено розгромити французів, перш ніж вони зможуть зібратися і завдати удару у відповідь із підкріпленням.
«Triomphe à Marengo» створена для швидкого ігрового процесу, що передає інтенсивність і плавність лінійної війни XIX століття. Гравці повинні швидко ухвалювати стратегічні рішення, щоб випередити супротивника і взяти гору на полі бою.
Відходячи від традиційних варгеймів, гра містить інноваційні механіки, як-от перероблену мапу із широкими просторами для маневрування, модифіковану бойову систему, сповнену драматизму, та локальну систему моралі, що додає напругу та хвилювання в ігровий процес.
На відміну від багатьох варгеймів, у яких результат бою визначається кидками кубиків, у «Тріумфі в Маренго» бої проходять без кубиків. Замість цього гравці повинні покладатися на стратегію, тактику й розумне планування, щоб домогтися перемоги на полі бою.
Завдяки відсутності кубиків перемога або поразка залежать не від випадковості, а від стратегічних рішень і майстерності гравців. Цей акцент на стратегії надає грі глибину й реіграбельність, оскільки гравці досліджують різні тактики й підходи до досягнення перемоги.
«Triomphe à Marengo» пропонує унікальний і захопливий досвід варгеймінгу, що передає напругу, драму і хвилювання однієї з найвідоміших битв в історії. Неважливо, командуєте ви французькими або австрійськими військами, гра змушує гравців критично мислити, стратегічно планувати та обходити противника, щоб домогтися перемоги на полі бою.