Кількість
|
Вартість
|
||
|
Заборонена пустеля — це кооперативна гра для 2–5 гравців, яка займає близько 45 хвилин.
Уявіть, що ви застрягли в пустелі, сонце сідає, й у всіх вас залишилося всього кілька крапель води. Вам потрібно знайти та розкопати деталі, щоби побудувати стародавній корабель на сонячній енергії та врятуватися з цієї пастки. Для цього вам потрібно досліджувати велику пустелю попереду вас. Додайте до цього, що насувається катаклізм, який являє собою дику бурю.
Опис ігрового процесу
Дотримуючись ідеї врятуватися, гравці беруть на себе роль одного із шести доступних дослідників. Кожен із них володіє унікальними навичками, які принесуть користь вашій команді та допоможуть вам досягти успіху. Ви повинні працювати разом, щоби розкрити потрібні області пустелі та знайти чотири частини, необхідні для побудови корабля, оповитого таємницею. На вашому шляху стоїть буря, яка непередбачувана й може сильно змінити ігровий простір і динаміку всього за один хід. Подолайте цей шлях разом із великою кількістю піску й палючим сонцем пустелі, виснажують ваші водні ресурси, і ви зможете втекти на кораблі й переказувати свою. Ну або провалитися, і та стати стародавньою реліквією пустелі.
Після того, як кожен гравець вибрав персонажа для гри, наступне, що потрібно зробити, це встановити ігрове поле у вигляді тайлів (плиток) у сітку 5 × 5 з порожнім простором у центрі. Потім гравці кладуть свої фігурки на тайли аварійної посадки. Гравці будуть ходити по черзі за годинниковою стрілкою, поки гра не закінчиться перемогою або поразкою.
Порядок ходу
Хід розбитий на 2 частини:
1. Виконайте до 4 дій.
2. Візьміть карти бурі, рівні її рівню.
- У гравців є 4 дії, які вони можуть виконати у свій хід:
- Перейти — перейти до будь-якого сусіднього тайлу.
- Прибрати пісок — видалити один жетон піску.
- Розкопки — переверніть плитку, щоби дізнатися її розташування.
- Підібрати деталь — якщо була виявлена деталь літального апарату, гравець може піти в це місце, щоби забрати її. На відміну від Забороненого острова, де гравці із самого початку знали, де знаходяться потрібні їм частини, у пустелі гравці повинні виявити розташування частин машини самостійно. Це досягається шляхом знаходження двох маркувальних плиток для кожної частини. Як тільки обидві будуть знайдені, вони вкажуть на те місце на карті, де можна знайти деталь.
Другий етап із витягуванням карт штормів — це спосіб гри дати відсіч гравцям. Карти бурі погані для всіх них; питання тільки в тому, у якій мірі. Основні карти — це карти вітру. Це змушує серце бурі (це пусте місце в середині карти) переміщатися. Рухаючись, вона залишає за собою тайли піску. Дві інші карти — це карта збільшення бурі (яка змушує гравців брати більше карт бурі кожен хід) і карта Сонця. Це змушує всіх втрачати свій рівень води.
Гравці будуть продовжувати ходити по черзі, поки вони не знайдуть усі частини літального апарату й не втечуть, або поки гра їх не переможе. Як вони програють? Три способи:
- Жага: Якщо в когось із гравців закінчилася вода.
- Засипаний: якщо в гравців закінчилися маркери піску, які можна розмістити на дошці.
- Буря: якщо лічильник шторму досягає вершини свого треку.
На закінчення, ця гра кидає виклик гравцям і поглинає вас у свій ігровий процес. Проблеми, з якими ви стикаєтеся, механіка, і різні аспекти протягом усієї гри роблять Заборонену пустелю захопливою й дозволяє грати в неї раз за раз усе з великим азартом.