Кількість
|
Вартість
|
||
|
Декодер — це словесна гра на асоціації для вечірок, у якій необхідно зламувати коди та використовувати комунікативні навички.
У неї зазвичай грають від 3 до 8 осіб, і це чудовий вибір для дружньої вечірки або вечора ігор. Мета гри — розшифрувати зашифровані повідомлення своєї команди й не дати суперникові зробити те саме.
У цьому ювілейному виданні представлено 440 нових слів для шифру! Ви можете використовувати цю версію як повністю самостійну гру, так і додати ці нові слова до старих!
Компоненти гри:
— Картки зі словами: Ці картки містять список слів, які гравці будуть використовувати для створення своїх зашифрованих повідомлень.
— Картки з кодами: У кожної команди є набір із чотирьох кодових карток (A, B, C і D), які використовуються для шифрування повідомлень.
— Жетони перехоплення: Використовуються, коли команда вважає, що вона розгадала код суперника.
— Екрани: У кожної команди є екран, щоби приховати свої повідомлення від команди суперника.
— Блокноти та маркери: Використовуються для запису здогадок і підказок.
Підготовка:
1. Розділіть гравців на дві команди.
2. Кожна команда обирає Шифрувальника (гравця, який знає код команди) і команду Оперативників (гравців, які намагаються розшифрувати код).
3. Кожна команда бере чотири картки з кодами (A, B, C, D) і викладає їх у ряд перед своїм екраном. Ці картки використовуються для шифрування слів.
4. Перемішайте картки зі словами і витягніть одну картку з колоди. Шифрувальники побачать це слово й напишуть на своїх кодових картах відповідну цьому слову пронумеровану підказку (наприклад, 1 — «океан», якщо це слово).
5. Шифрувальники показують свої кодові карти своїй команді, але ховають їх від команди суперників.
Ігровий процес:
1. гра складається з кількох раундів, кожен із яких складається з двох фаз: фази видачі підказок і фази вгадування.
2. У фазі роздачі підказок кожен Шифрувальник дає своїй команді підказку з одного слова, що відноситься до одного або декількох слів на столі. Завдання полягає в тому, щоб допомогти своїй команді вгадати правильні слова, уникаючи при цьому кодів команди суперника.
3 Оперативники обговорюють підказки й намагаються відгадати слова.
4. Підказки Шифрувальника мають бути досить загадковими, щоб їх не змогла легко відгадати команда суперника, але досить зрозумілими для своєї команди.
5. Шифрувальник записує кількість вгаданих слів та їхні номери на кодових картках своєї команди.
6. Потім майстер шифрує слова на столі за допомогою своїх кодових карток і показує зашифроване повідомлення своїй команді.
7. Починається фаза вгадування, під час якої оперативники намагаються розшифрувати повідомлення і зіставити його зі словами на столі.
Відгадування і перехоплення:
— Якщо оперативники правильно вгадують слова, вони отримують очки.
— Якщо команда противника вважає, що розгадала код, вона може використовувати жетон перехоплення, щоб зробити припущення.
— Якщо вони вгадали правильно, то отримують очки, якщо ні, то очко отримує інша команда.
Перемога в грі:
— Гра зазвичай триває кілька раундів, і перемагає та команда, яка першою набере певну кількість очок.
Декодер — це гра на стратегію, дедукцію та гру слів. У ній гравцям належить ефективно взаємодіяти зі своєю командою, приховуючи свої наміри від команди противника. Це весела й захоплива гра для вечірок, що сприяє розвитку творчих здібностей і розумного підбору слів.