Кількість
|
Вартість
|
||
|
Приготуйтеся до сплеску веселощів із Доббль Водонепроникний!
Ця популярна гра для вечірок стала ще кращою завдяки новій водонепроникній функції, що робить її ідеальною для гри на пляжі, біля басейну або навіть під дощем.
У грі Доббль Водонепроникний такий же стрімкий ігровий процес, як і в оригінальній грі Доббль, де гравці змагаються в пошуку однакових символів між картками. Завдяки компактному розміру та водонепроникному дизайну, цей Доббль можна брати із собою куди завгодно для нескінченних розваг.
У комплект гри входять 30 водонепроникних карток, на кожній із яких зображено вісім символів різного розміру. Символи універсальні, що робить гру зрозумілою для гравців різного віку та мов. Доббль Водонепроникний також включає п’ять міні-ігор, щоб зробити ігровий процес свіжим і захопливим.
Крім того, що карти водонепроникні, вони також міцні та стійкі до зносу, що гарантує, що Доббль Водонепроникний прослужить незліченну кількість ігор і пригод. Завдяки поєднанню портативності, міцності та захопливого ігрового процесу, Доббль Водонепроникний стане чудовим доповненням до будь-якої ігрової колекції, чи то звичайний геймер, чи то досвідчений професіонал.
Як грати в Доббль Водонепроникний?
Гра проста в освоєнні, у неї можуть грати 2–8 гравців будь-якого віку.
- Для початку перетасуйте карти й покладіть їх у стопку лицьовою стороною вниз. На кожній картці 8 різних символів, і кожна пара карток має один і тільки один символ, що збігається. Мета гри полягає в тому, щоби першим виявити збіг символу, що збігається між двома картами, і назвати його.
- Щоби почати гру, роздайте кожному гравцеві по одній карті, а решту карт покладіть у стопку обличчям донизу в центрі столу. Гравець із найнижчим символом на своїй карті ходить першим.
- У свій хід гравець перевертає верхню карту зі стосу і кладе її лицьовою стороною догори в центр столу. Потім вони повинні швидко знайти символ, що збігається із символом на їхній карті й на карті в центрі. Перший гравець, який виявив символ, що збігається, називає його і кладе свою карту поверх центральної карти. Гра триває з наступного ходу гравця.
- Якщо гравець називає неправильний символ або занадто довго шукає відповідний символ, він повинен узяти центральну карту й додати її у свою стопку. Перший гравець, який позбудеться всіх своїх карт, перемагає в грі.
Доббль Водонепроникний також містить п’ять міні-ігор, які додають нові складнощі до основного ігрового процесу. До них відносяться «Колодязь», де гравці змагаються в тому, щоби позбутися всіх своїх карт, поміщаючи їх у центральну стопку, і «Гаряча картопля», де гравці повинні передати свою карту іншому гравцеві, перш ніж знайти відповідний символ.