Кількість
|
Вартість
|
||
|
Кодові імена — світовий хіт для вечірок!
Завжди мріяли побувати таємним агентом, вивідати важливу інформацію, зібрати компромат, не викликаючи при цьому підозри? Настолка-вікторина «Кодові імена» — ваш квиток у світ таємниць і загадок. Головне завдання шпигуна — не просто зібрати інформацію, а передати її потрібним людям. Гравець повинен зрозуміти вас із півслова й зібрати картину воєдино. Капітанові доведеться потрудитися, щоб за допомогою незв’язних слів донести важливу інформацію. А іншим гравцям потрібно виконати не менш захоплююче творче завдання — зрозуміти логіку координатора. Обов’язково спробуйте зіграти й у «Кодові імена. Малюнки».
Кому підійде
Сімейна гра «Кодові імена» — відмінний варіант розваг для веселої компанії друзів, родичів, однокласників, співробітників. Навіть далекий від настолок чоловік зрозуміє правила за лічені хвилини. Мільйонні наклади гри відмінний приклад того, що це кращий паті гейм. Командна гра, асоціативне мислення, цікаві логічні ланцюжки — усе це викликає інтерес як у новачків, так і в завзятих гравців. Гра-абстракт підійде як для тихого й затишного сімейного вечора, так і для веселої вечірки.
Опис гри та світу
Неймовірно популярна настолка викликала масу позитивних відгуків. Тому не дивно, що гра стала лауреатом двох престижних премій «Spiel des Jahres» і «Origins Awards». Але й це не все. За версією BGG «Codenames» стала світовим бестселером серед ігор для вечірок. Суть гри схожа з концепцією «Ігри шпигунів».
Вона незвичайна, але дуже проста. Тому гра захоплює на декілька годин. Вміння капітана підібрати потрібну асоціацію — головна запорука перемоги. Серед гравців зустрічаються не лише тихі, мирні люди й агенти. Іноді доводиться зустрітися зі злісним вбивцею. Але краще, звичайно, на нього не натикатися. Гра підійде для компанії 4–7 осіб.
Правила гри
Є дві команди — сині та червоні. Капітан заздалегідь знає, де знаходяться його мирні агенти-гравці. Завдання координатора-капітана, використовуючи підказки, шифри, асоціації, інтуїцію, дедукцію допомогти команді відшукати агентів. Не забувайте про мирних мешканців, агентів іншої сторони та вбивцю. Наштовхнетеся на них — ви програли. Виграє та команда, яка швидше знайде всіх агентів потрібного кольору.