Кількість
|
Вартість
|
||
|
Секретні спецслужби вічно воюють за лаштунками, намагаючись обставити конкурентів та отримати їхні секрети. Але для цього їм потрібно знати, як думає супротивник, перехопити його секретні дані та ключі розшифровки. А що робити, якщо код негайно змінюється, а всі агенти знаходяться на секретних завданнях і в маскуванні? Це вам і належить з'ясувати в настільній грі Кодові Імена. Картинки є продовженням однойменної сімейної настілки.
Кому сподобається?
Кодові імена. Картинки – гра для широкої аудиторії, яка включає як друзів на вечірці, так і сімейне коло. Правила дуже прості та інтуїтивно зрозумілі, а принципи гра закладаються вже після першої партії. На відміну від першої частини настілки, тут гравців чекає безліч тайлів з картинками, для інтерпретації яких доведеться застосувати фантазію, хитрість і незвичайну кмітливість.
Що робимо?
Гравці, знайомі з першою частиною гри, відразу дізнаються правила - вони не змінилися, попри зміну формату. Компанія ділиться на капітанів та гравців. Поки перші намагаються пояснити команді, де на полі знаходяться їхні таємні агенти, другі мають зрозуміти, що ховається за асоціацією. Чим успішніша команда розуміє шифрування, тим більше агентів вони зможуть розшукати за один хід. І навпаки - неприємні асоціації можуть підштовхнути гравців на помилку, і замість свого шпигуна на них чекатиме вбивця. Це призведе до миттєвого програшу.
Правила
Грати в Кодові імена. Картинки просто навіть великою компанією, змагаючись одна з одною. Гравці повинні дотримуватися таких правил:
- на початку кожної партії гравці поділяються на дві команди, а також відбирають капітанів, які сідають на чолі столу;
- потім готується поле – 20 тайлів, розташованих у сітці 5 на 4. Капітани отримують листочки з розташуванням своїх агентів, які не можна показувати союзникам;
- капітан першої команди через таємні слова та асоціації повинен пояснити гравцям значення картинки, під якою ховається їхній секретний агент. Підказка може відноситися відразу до кількох картинок, але ніколи не повинна точно вказувати на слово;
- якщо гравець вгадує картинку, то лідер продовжує загадувати асоціацію до першої помилки, після чого команди змінюються.
Виграє команда, котра змогла знайти всіх своїх агентів. Програш настає достроково, якщо під тайлом ховається вбивця. Таким чином ігровий процес дозволяє як слід пофантазувати і при цьому не затягується на багато годин.