Кількість
|
Вартість
|
||
|
Коса — Альтернативна історія 1920-х років
Коса — це гра про створення власного механізму гри, дія якої відбувається в період альтернативної історії 1920-х років. Це час сільського господарства і війни, розбитих сердець і іржавих шестерень, інновацій і доблесті. У Косі кожен гравець представляє персонажа однієї з п’яти фракцій Східної Європи, які намагаються заробити своє фінансове становище й заявити права своєї фракції на землі навколо таємничої Фабрики. Гравці завойовують територію, наймають нові рекрути, збирають ресурси, залучають мешканців селищ, будують споруди та активують жахливі хутра.
Коса — це стратегічна настільна гра з елементами управління ресурсами, зайняття території та розвитку персонажів. Гравці обирають фракції, кожна з яких має унікальні здібності, і прагнуть розширити свій вплив, захоплюючи території, набираючи ресурси, розвиваючи технології та вступаючи в конфлікти з іншими гравцями.
Як грати?
Кожен гравець починає гру з різними ресурсами (силою, капіталом, бойовою потужністю і популярністю), різним стартовим місцем розташування і прихованою метою. Стартові позиції спеціально відкалібровані так, щоб внести свою лепту в унікальність кожної фракції та асиметричний характер гри (кожна фракція завжди починає з одного й того ж місця).
Мета гри — набрати якомога більше очок перемоги завдяки виконанню різноманітних стратегічних дій, включно із захопленням територій, збором ресурсів, будівництвом будівель і мехів, а також успішними бойовими діями. Гравці повинні балансувати між агресивним розширенням і розвитком внутрішніх ресурсів, адже кожне рішення може вплинути на результат гри.
Коса дає гравцям практично повний контроль над своєю долею. Окрім індивідуальної карти прихованої мети кожного гравця, єдиними елементами удачі або мінливості є карти «зустрічей», які гравці витягуватимуть, коли вони взаємодіятимуть із громадянами нещодавно досліджених земель. Кожна карта зіткнення надає гравцеві кілька варіантів, дозволяючи їм зробити свій вибір. Бій також визначається вибором, а не вдачею або випадковістю.
Коса використовує оптимізований механізм вибору дій (без раундів або фаз), щоб ігровий процес тривав у швидкому темпі і скорочувався час простою між ходами. Хоча між гравцями, які його шукають, існує безліч прямих конфліктів, виключення гравця з гри відсутнє.
Основні правила гри
Гра розгортається на карті, розділеній на гексагональні сектори, які гравці досліджують, захоплюють і на яких вони будують. Кожен хід гравець обирає одну з доступних дій, яка може включати рух, виробництво, найм військ, будівництво або торгівлю. Бойові дії вирішуються за допомогою карткової системи, де гравці таємно вибирають силу свого нападу.
Налаштуй свій механізм
Кожна частина механіки Коси пов’язана з налагодженням свого внутрішнього механізму. Гравці можуть покращувати дії, щоб стати ефективнішими, будувати структури, що покращують їхнє становище на карті, залучати нові рекрути для поліпшення здібностей персонажів, активувати мехів, щоб утримувати супротивників від вторгнення, та розширювати свої кордони, щоб виробляти більше типів ресурсів. Ці аспекти створення рушія створюють відчуття імпульсу і прогресу протягом усієї гри. Порядок, у якому гравці покращують свій рушій, додає унікальності кожній грі, навіть якщо ви граєте за одну фракцію кілька разів.
Чим вона буде цікава гравцям?
Коса пропонує глибокий і комплексний стратегічний досвід, де кожне рішення важливе, а стиль гри може бути скоригований під вподобання гравця. Вона приваблює своєю механікою і чудовим дизайном, а також великими можливостями для стратегічного планування і тактичних маневрів. Гра особливо підійде тим, хто любить складні стратегічні ігри з безліччю варіантів розвитку подій.
Коса — це візуально прекрасна і стратегічно глибока гра, що пропонує унікальне поєднання механік і динамічний ігровий процес. Вона забезпечує багатий і захопливий досвід, що підходить як для серйозних любителів настільних ігор, так і для тих, хто цінує якісно розроблені ігрові світи з багатою історією та атмосферою.