Кількість
|
Вартість
|
||
|
Це ексклюзивне Collosus видання 2023 року з Kickstarter з усіма цілями проєкту.
Mosaic: A Story of Civilization — це настільна гра, у якій гравцям належить пройти шлях побудови власної цивілізації.
Ключові особливості:
1. Побудова цивілізації:
— Гравці беруть на себе роль лідерів, які спрямовують свої цивілізації через різні епохи, працюючи над розвитком міст, просуванням технологій і досягненням культурних віх.
2. Механізм укладання плитки:
— У грі використовується механізм розміщення тайлів, коли гравці будують свої цивілізації, розміщуючи на ігровому полі тайли, що представляють різні аспекти, як-от міста, чудеса й території.
3. Управління ресурсами:
— Гравцям необхідно ефективно управляти ресурсами, щоби підтримувати зростання і розвиток своїх цивілізацій. Баланс між економікою, наукою, культурою і військовою міццю дуже важливий.
4. Культурні досягнення:
— Досягнення культурних рубежів — ключовий аспект гри. Гравці можуть отримувати культурні досягнення, виконуючи певні умови, що сприяє унікальності їхніх цивілізацій.
5. Взаємодія гравців:
— Взаємодія між гравцями відбувається через конкуренцію за ресурси, стратегічне розміщення тайлів, а іноді й конфлікти. Дипломатія і переговори також можуть зіграти свою роль.
6. Змінні здібності гравців:
— Гравці можуть мати унікальні здібності або переваги залежно від цивілізації, яку вони очолюють, що додає варіативності в кожну ігрову дію.
7. Технологічний прогрес:
— Розвиток технологій має вирішальне значення для прогресу. Гравці можуть здобувати технологічні досягнення, щоб отримати переваги над супротивниками.
8. Підрахунок очок в ендшпілі:
— Гра завершується фазою підрахунку очок наприкінці гри, де різні досягнення, розробки та звершення роблять свій внесок у підсумковий підрахунок очок.
Mosaic: A Story of Civilization поєднує в собі стратегічну глибину й тематичну подорож крізь століття. Механізм викладання тайлів, управління ресурсами та культурні досягнення відкривають гравцям безліч шляхів до успіху. Історична тематика та варіативність гри роблять її багатим і захопливим досвідом для тих, хто цікавиться настільними іграми про будівництво цивілізації.
Mosaic: Wars and Disasters — це доповнення до базової гри *Mosaic: A Story of Civilization. Воно вводить додаткові елементи, які додають глибину, складності та стратегічні можливості в ігровий процес. Ось огляд доповнення:
1. Війни:
— Представляє механіку воєн, додаючи в гру рівень конфлікту. Гравці повинні стратегічно керувати своєю військовою міццю і вступати в конфлікти з противниками.
2. Катастрофи:
— Непередбачені катастрофи можуть обрушитися на цивілізації, ставлячи перед гравцями складні завдання. Те, наскільки добре цивілізація справляється з лихами, може вплинути на її загальний успіх.
3. Військова міць:
— Гравцям необхідно враховувати військову міць як фактор загальної стратегії. Створення армій і підготовка до потенційних конфліктів стають важливими елементами ігрового процесу.
4. Нові тайли й компоненти:
— Розширення включає в себе нові плитки й компоненти, які представляють наслідки воєн і катастроф. Гравці можуть взаємодіяти із цими елементами, визначаючи долю своїх цивілізацій.
5. Розширена взаємодія гравців:
— Додавання воєн підвищує рівень взаємодії гравців. Дипломатія, переговори і вирішення конфліктів стають невід’ємними аспектами гри.