У захопливому світі гри Oak ви стаєте на чолі племені друїдів, яким належить розкрити загадкові таємниці, приховані в Архі-Дубі.
У самому серці таємного лісу, що розрісся, височіє дуб-арка — дерево небаченої величі, що виросло ще за часів становлення світу. Легенда свідчить, що боги використовували його деревину для створення перших людей і тварин.
Друїдичні ордени, що з’їжджаються з далеких куточків, збираються біля коріння дуба-арки, зачаровані його пишністю. У цьому світі ви станете главою одного із чотирьох різних друїдичних орденів, кожен із яких прагне довести свою спроможність в очах духа дуба. Нагорода? Можливість залишитися і розгадати таємниці дерева, які ретельно оберігаються. Ваш орден починається як скромне й непримітна спільнота, але, ухвалюючи виважені рішення і вміло розставляючи друїдів, ви зможете спрямувати його зростання до могутності та популярності.
Протягом усієї подорожі ви укладатимете союзи з такими потойбічними істотами, як грайливий Брауні, грізний Мерроу й чарівні Піксі. У міру того як ви використовуватимете потужні заклинання дикої природи і відкриватимете артефакти величезного значення, ваш орден процвітатиме. У своєму прагненні ви можете навіть порушити рівновагу у світі природи, створивши в лісі нові священні місця, де житиме ваша зростаючий клан друїдів.
Елементи ігрового процесу
В Oak є захопливі елементи та інтригуючі механізми розміщення робітників, які заслуговують на те, щоб зіграти в гру. На початку гри в кожного гравця є три друїда для дій, з можливістю розширення до дев’яти. Дерево містить три гілки, на яких можуть розміщуватися друїди, що зменшує кількість доступних дій. Дерево є найважливішим джерелом переможних очок і ресурсів, що робить його потенційно вирішальним елементом виграшної стратегії. Кожна точка на дереві дає бонуси до ресурсів, які активізуються на фестивалях врожаю, що відбуваються залежно від переміщення друїдів повз певні точки на шляху дерева й у кінці кожного раунду.
Дії в основному використовуються для поліпшення карт, поліпшення друїдів, їхнього переміщення з коріння дерева на домашнє поле, поліпшення властивостей поля для збільшення доступності друїдів або будівель/речовин, будівництва будівель, збору істот або варіння зілля. Більшість із цих дій сприяють створенню механізму, який дозволяє здійснювати більше дій, будучи центральним елементом гри.
Будівлі приносять очки, а будівлі з нижчими очками також надають друїдам місця для відпочинку. Друїди, які відпочили, можуть бути використані для дій у наступні ходи. Хоча механіка цього аспекту здається механічною і менш захопливою, карти істот вирізняються своєю унікальністю: кожна з них дає певні переваги, наприклад, модифікацію дій або генерацію ресурсів.
Зілля, створені на самому початку гри, залишаються незмінними протягом усього часу. Істотну варіативність вносять три з п’ятнадцяти можливих змінних зілля. Ці зілля дають цілу низку переваг і, схоже, можуть зіграти значну роль у більшості, якщо не у всіх, ігрових стратегіях.
Головне питання залишається відкритим: Чи зможете ви переконати Архі-Дуба в перевагах вашого ордена? Чи готові ви відкрити давно приховану мудрість древніх? Ваш шлях, ваш вибір і ваша майстерність володіння силами природи визначать долю вашого ордена в царстві Oak.
Купуй зараз – плати потім!
Послуга «Оплата частинами» від Приватбанку дозволяє розбити покупки на зручну кількість платежів. Процентна ставка 0.01% на місяць. Потрібна лише картка Приватбанку
«Покупка частинами» від monobank
платежі
по 927 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank