Чи готові ви до небаченої пригоди? Спустіться в глибини покинутого замку, оповитого таємницями та небезпеками. Легенди свідчать, що підземелля під його стінами наповнене скарбами, про які ви навіть не мріяли, але також і невимовними жахами. Сміливцям, які наважилися увійти в підземелля, доведеться зіткнутися зі скелетами, павуками, гігантськими щурами й навіть муміями в пошуках головного призу — важкого рубіна, який охороняє вогнедишний дракон.
У грі Таємниці замку Карак гравці повинні спільно досліджувати численні кімнати та коридори підземелля, битися зі смертельно небезпечними монстрами та збирати ключі, щоб відкрити скрині зі скарбами. Але будьте уважні — планування замку ніколи не повторюється двічі, й істоти, з якими ви зіткнетеся, щоразу будуть різними.
У міру просування підземеллям ви зустрічатимете фонтани й портали, які допоможуть вам відновити здоров’я, швидко переміщатися між локаціями й отримати потужні заклинання і зброю. Але будьте готові до бою, коли зустрінете монстра у відкритому залі! Кидайте кістки та складайте значення сили вашого спорядження, щоб дізнатися, чи зможете ви перемогти свого ворога. Перемога означає отримання нових обладунків, заклинань або зброї, тоді як поразка може відкинути вас на одну плитку назад, пораненим і вразливим.
Ігровий процес
Кожен гравець обирає собі героя і бере плитку із зображенням і описом цього героя. Гра починається з викладання стартової плитки підземелля, потім перетасовуються інші плитки та кладуться лицьовою стороною вниз у стопки в межах досяжності.
У свій хід гравець отримує до чотирьох ортогональних дій переміщення. Вони можуть переміщатися по розміщених тайлах у відомі зони (коридори або кімнати) або рухатися в незвідану зону, якщо там є отвір, за яким нічого немає. Коли гравець переміщається в незвідану зону, він малює плитку лицьовою стороною вниз і з’єднує її з отвором. Якщо це монстр, вони повинні битися з ним.
У бою гравці кидають кубики й додають бонуси від спорядження, а потім порівнюють отримане значення із силою монстра. Якщо результат вищий, вони перемагають монстра й перевертають його, щоби показати спорядження, яке вони можуть узяти. У разі рівності очок їхній герой відступає на ту плитку, з якої прийшов, а якщо сума очок менша за силу монстра, він втрачає очко здоров’я і повертається на колишнє місце.
Гравці можуть забрати скарби або спорядження з плитки, на якій вони стоять, але при цьому їхній хід закінчується. Вони також можуть використовувати ключ зі свого інвентарю, щоб відкрити скриню зі скарбами й додати скарби у свою схованку.
У кожного героя є два вміння, які можуть бути корисними, але під час перемоги над мумією гравець отримує прокляття Карака, яке не дає змоги йому використовувати жодне з умінь, поки він не вилікує свого героя або не переможе іншу мумію.
Гра закінчується, коли хтось перемагає дракона, який знаходиться десь серед стопок плиток. Переможцем стає гравець, який зібрав найбільшу кількість скарбів, а це означає, що герой, який переміг дракона, може й не перемогти!
Кінцева мета — перемогти дракона й забрати важкий рубін, але тільки найдосвідченіші та найсміливіші шукачі пригод зможуть домогтися успіху.
Чи зможете ви вийти з глибин замку Карак із незліченними багатствами й легендарним статусом? Дізнайтеся це в цій захопливій грі про дослідження підземель!
Купуй зараз – плати потім!
Послуга «Оплата частинами» від Приватбанку дозволяє розбити покупки на зручну кількість платежів. Процентна ставка 0.01% на місяць. Потрібна лише картка Приватбанку
«Покупка частинами» від monobank
платежі
по 583 грн
Комісія відсутня. Номер телефону покупця має збігатися з фінансовим номером клієнта monobank
Фентезі, Настільні ігри, Рекомендуємо, Пригоди, Українські локалізації, Дослідження, Для дітей, Тематичні, Прості, Змагальницькі, 7-9 років, 10-13 років
Механіка гри
Основний набір механізмів та дій використовуваних у грі.