Кількість
|
Вартість
|
||
|
Targi — навіть в пустелі ви знайдете собі супротивника!
Подібно до піщинок, культури пустелі не всі схожі одна на одну. Туареги — чудовий приклад: у цих кочових племенах чоловіки, або таргі, закривають обличчя, а жінки — ні. Насправді жінки туарегів, або таргі, відіграють дуже важливу роль у їхньому суспільстві, зокрема й у веденні домашнього господарства.
Численні сім’ї складають ці племена, які, своєю чергою, очолюються дворянами. У грі Targi ви керуєте одним із цих племен, і ваша мета — зібрати найбільше плем’я. Щоби досягти цієї мети, вам потрібно буде торгувати місцевими товарами (такими, як фініки й сіль) та імпортними товарами (такими як перець). Ці товари дадуть вам змогу отримати золото й переваги, які дозволять вашій родині процвітати. Але пустеля — підступне місце, грабіжники й клани-конкуренти борються за одні й ті самі ресурси. Наприкінці гри переможцем стане гравець із найбільшою кількістю переможних очок.
Targi — це гра стратегічна дуельна гра. Ваше завдання — контролювати торгові шляхи через пустелю і стати найбільш процвітаючим племенем. Однак шлях до перемоги пов’язаний з ухваленням складних рішень і, звісно ж, із протистоянням із вашим суперником.
Ігрове поле складається із сітки 5x5: межа поля з 16 карт-тайлів із надрукованими символами дій, і потім 9 порожніх карт у центрі, на які здаються карти. Міпли розміщуються по одному на місцях по краях поля (не включаючи кутові клітини). Ви не можете ставити міпл на клітку, на якій уже є міпл супротивника, а також на карту, повернуту до міплу супротивника. Коли всі міпли розміщені, гравці виконують дії на прикордонних картах, на яких розташовані міпли, а також беруть із центру карти, що відповідають рядку і стовпцю прикордонних міплів.
Рахунок у грі ведеться переважно за очками, а перемога досягається шляхом розігрування карт племені. Вони дають переваги під час гри й переможні очки наприкінці. Зазвичай карти розігруються (або скидаються) одразу після розіграшу. Одну карту можна тримати в руці, але тоді потрібна спеціальна дія, щоби зіграти її (або скинути, щоби звільнити місце в руці для іншої карти). Кожна карта має вартість у товарах, щоби зіграти її. Товари можна отримати або з прикордонних просторів, або з карт товарів.
Наприкінці гри переможцем стає гравець із найбільшою кількістю переможних очок.