Кількість
|
Вартість
|
||
|
У настільній грі Війна Персня один гравець бере під свій контроль Вільні Народи, а інший гравець керує Арміями Cаурона.
Спочатку нації вільних людей не хочуть братися за зброю проти Саурона, однак якщо вони будуть атаковані Сауроном або переконані Гендальфом або іншими компаньйонами, вони почнуть боротися належним чином: це представлено у вигляді політичного треку, який показує, чи є нація готовою боротися у Війні Персня чи ні.
У грі можна виграти воєнною перемогою, якщо Саурон завоює певну кількість міст Вільних Людей чи навпаки. Але справжня надія Вільних Народів пов’язана з пошуками Вартового Кільця: доки армії борються в Середзем’ї, Братство Кільця намагається таємно дістатися до Рокової Гори, щоби знищити Кільце Всевладдя. Саурон не знає про справжні наміри своїх ворогів, але шукає в Середзем’ї дороге Кільце, так що Братство має зіткнутися з численними небезпеками, представленими правилами Полювання за Кільцем. Компаньйони можуть підштовхнути Вільні Народи до боротьби проти Саурона, тому гравець за Вільних Народів повинен збалансувати необхідність захисту Вартового Кільця від шкоди та спробу створити належний захист від армій Тіні, щоби вони не захопили Середзем’я до того, як Вартовий Кільця завершить свій гостросюжетний квест.