Кількість
|
Вартість
|
||
|
«Звір» - мисливці співпрацюють, щоб вистежити і знищити стародавніх звірів, які загрожують їхнім поселенням.
Настільна гра «Звір» (Beast) є однією з найцікавіших і найбільш вдалих представників жанру прихованого переміщення. Гравці можуть обрати, чи бути Звіром і боротися проти команди мисливців, чи ж стати мисливцями та зробити все можливе, щоб урятувати людські поселення від страшного монстра.
Звір зазвичай перемагає, якщо знищує певну кількість поселенців, а мисливці перемагають, якщо вдається здолати Звіра або вистояти певну кількість днів гри. У контрактах (різних сценаріях гри) описані деталі та умови перемоги обох сторін.
Гра має значну кількість характеристик та складових, що роблять її цікавою та захоплюючою для гравців. Наприклад, Звір має унікальні здібності, які дозволяють йому переміщуватися та атакувати мисливців, а також знищувати поселення. Мисливці, зі свого боку, мають можливість використовувати свої різноманітні здібності та знаряддя для того, щоб уникати Звіра та врятувати поселення.
Ігровий процес
Звір використовує хитрість та обман, щоб приховати свій слід від мисливців, але кожен рух Звіра лишає слід, що може використовуватись для знаходження його місцеперебування. Це робить гру напруженою та емоційно зарядженою.
Кожна дія в цій грі виконується через розігрування карт з вашої руки. Це означає, що гравець повинен мати картку в руці, щоб виконати будь-яку дію. Перед кожним раундом мисливці та Звір розігрують свої карти, щоб визначити, які дії можуть бути виконані в цьому раунді.
Гра триває певну кількість раундів, і кожен раунд складається з трьох фаз: світанок, день і ніч. Під час світанку всі гравці вибирають карти дій, поки не будуть здані всі карти. У денній фазі першим ходить гравець-звір, а потім усі гравці ходять по черзі за годинниковою стрілкою. Гравці можуть розігрувати карти, рятуватися або тікати. Гравець Звіра повинен покласти жетон сліду, коли мисливець входить у місце, де перебуває або нещодавно перебував Звір. Коли мисливець розігрує карту з ефектом пошуку, звір повинен показати себе, якщо місце пошуку збігається з його поточним місцем розташування. Денна фаза закінчується, коли всі гравці послідовно спасують.
У нічній фазі Звір і мисливці отримують нагороди, якщо вони виконали зазначені умови поточної ночі. Вони скидають карти дій, що залишилися, оновлюють ряди предметів і карти хитрості звіра й повертають зіграні карти здібностей у руку. Вони прибирають жетони ран, а якщо мисливець помирає під час денної фази, він відновлює повне здоров’я і кладе свій жетон у будь-яке поселення на карті. Нарешті, звір і гравці купують поліпшення за жетони досвіду, щоби посилити своїх персонажів.
Щоб перемогти в цій грі, вам потрібно або співпрацювати на кожному кроці, якщо ви граєте за мисливців, або використовувати свою креативність і підступність, якщо ви граєте за Звіра. Гра дає можливість відчути атмосферу таємничості та ризику, який пов'язаний з проживанням у дикій природі. Доєднуйтеся до новинки і відкрийте для себе містичні та загадкові землі світу «Звір» (Beast)!