Кількість
|
Вартість
|
||
|
Akropolis — станьте найкращим архітектором античності!
Ласкаво просимо до Греції. Чи готові ви будувати житлові будинки, храми, ринки, сади та казарми та стати найвідомішим архітектором античного світу? Розвивайте своє місто й забезпечте собі перемогу над суперниками. Деяким будівлям необхідні особливі вимоги: казарми мають розташовуватися на зовнішній стороні міста, щоби забезпечити захист, торговці не люблять конкуренції, тому їх потрібно розміщувати якомога далі від інших торговців. Ваше місто може бути ще більш удосконалене шляхом додавання площ. Камінь у грі — дуже важливий ресурс, і вам знадобляться каменоломні, щоби не допустити його нестачі.
Akropolis — це гра для одного-чотирьох гравців, розроблена Жюлем Мессо. У свій хід гравець повинен вибрати тайл із будівельного майданчика (ринок, що складається з тайлів, рівних кількості гравців плюс два), а потім розмістити його у своєму місті. Гравці можуть витратити камінь за кожен тайл, який вони пропускають; однак, взяття першого тайла не коштує каменя.
Обраний тайл має бути розміщений у вашому місті. Він може бути розміщений на 1-му рівні й повинен межувати з іншим раніше зіграним тайлом (або тайлом вашого стартового міста). Тайл також може бути розміщений поверх трьох інших гексів і має покривати щонайменше два різних тайли. При розміщенні на другому і вище рівнях, якщо ви накриваєте будь-які каменоломні, ви отримуєте по одному каменю за кожну накриту каменоломню.
Кожен міський тайл складається з трьох гексів, й існує три різних типи міських тайлів. Площі діють як множники для ваших районів (залежно від загальної кількості зірок). Райони можуть приносити вам очки за умови дотримання правил їх розміщення. Існує п’ять різних типів районів:
- Будинки — очки нараховуються за кількістю тайлів у найбільшій групі будинків.
- Ринки нараховуються тільки в тому разі, якщо поруч немає інших ринків.
- Казарми зараховуються тільки в тому разі, якщо вони розташовані на зовнішньому краю.
- Храми зараховуються, якщо вони повністю оточені.
- Сади не мають правил розміщення.
Коли на будівельному майданчику залишається тільки один тайл, жетон першого гравця передається наступному гравцеві, а будівельний майданчик поповнюється новими тайлами.
Гра триває доти, доки не залишиться вільних тайлів для поповнення будівельного майданчика. Очки розраховуються на основі вартості кожного району, помноженої на кількість зірок на відповідних тайлах площі цього району. Вартість району розраховується залежно від рівня будівництва кожного тайла: тайли першого рівня коштують одне очко, другого рівня — два очки й так далі. Додаткові камені коштують по одному очку. Переможцем стає гравець, який набрав найбільшу кількість очок.