Кількість
|
Вартість
|
||
|
Перед вами буклет швидкого старту настільної рольової гри "Дюна. Пригоди в Імперії", що містить основні правила, стартову пригоду "Знак хробака" та шість готових персонажів.
Крім буклету, для гри вам знадобляться двадцятигранні кістки (найчастіше дві, проте іноді їх кількість зростає до п'яти), будь-які жетони (щоб відстежувати очки імпульсу, рішучості та загрози), папір із ручкою або олівцем і персонажі.
Пригода "Знак хробака"
Ця пригода призначена для знайомства гравців із всесвітом "Дюни". Гравці можуть зануритися в атмосферу знаменитого світу та спробувати свої сили в рольовій грі за мотивами відомої франшизи. Для тих, хто вже знайомий з "Дюною", ця пригода стане чудовою можливістю знову зануритися в улюблений світ.
Основні правила системи "Дюна. Пригоди в Імперії"
Проста перевірка
Гра використовує систему 2к20, де гравці кидають дві двадцятигранні кістки, намагаючись виконати різні дії.
Уміння
Кожне з п'яти доступних умінь оцінюється за шкалою від 4 до 8:
- Бій: Майстерність у бою, володіння зброєю та відчуття небезпеки.
- Спілкування: Вміння вести розмови, дискусії та дебати.
- Дисципліна: Контроль над розумом і тілом, зосередження на складних завданнях.
- Спритність: Мобільність і здатність долати фізичні перешкоди.
- Кмітливість: Здатність сприймати, аналізувати та застосовувати інформацію.
Мотиви
Кожен персонаж має п'ять мотивів, кожен з яких оцінюється за шкалою від 4 до 8. Мотиви додаються до вмінь персонажа для отримання порогового значення під час перевірок. Мотиви також спонукають персонажів до дій та впливають на їхні рішення:
- Обов'язок: Тиск суспільства, зобов'язання та особиста відповідальність.
- Віра: Моральні орієнтири, релігійні або духовні потреби.
- Справедливість: Прагнення до рівноваги та чесності, боротьба з несправедливістю.
- Влада: Прагнення до впливу та контролю.
- Істина: Потреба в знаннях та викритті правди.
Риси, ускладнення й активи
- Риси: Використовуються для дозволу перевірки або зміни рівня складності.
- Активи: Предмети та контакти, які діють як риси.
- Ускладнення: Негативні риси, отримані внаслідок невдалих кидків або використання майстром загрози.
Імпульс і загроза
- Імпульс: За кожен надлишковий успіх гравці отримують 1 очко імпульсу.
- Загроза: Майстер гри отримує загрозу, яку використовує для зміни сцени, посилення NPC та створення ускладнень.
Конфлікти
Конфлікти можуть бути різних типів:
- Двобій: Поєдинок між особами.
- Сутички: Конфлікт з групами осіб.
- Бойові дії: Стратегічне фізичне зіткнення.
- Шпигунство: Використання обману та підступів.
- Інтриги: Соціальні конфлікти з таємницями та особистими інтересами.
"Дюна. Пригоди в Імперії - Швидкий старт" пропонує гравцям зануритися у всесвіт "Дюни" та випробувати себе у захоплюючих пригодах. Гра надає необхідні інструменти для створення атмосферних ігор, де кожен кидок кістки може змінити долю персонажів.