Кількість
|
Вартість
|
||
|
Поклик Ктулху — Відправляйтеся разом у подорож світами Лавкрафта!
Популярна настільна гра, заснована на творах Г. П. Лавкрафта, «Поклик Ктулху» була вперше створена 1981 року відомим ігровим дизайнером Сенді Петерсеном, який також відповідальний за широко відомі «Війни Ктулху» й перше видання «Жаху Аркхема». За останні чотири десятиліття гра отримала понад 80 нагород за виняткове зображення світу Мітри Ктулху й була занесена в Зал слави Академії ігрового мистецтва й дизайну.
Сьоме видання гри «Call of Cthulhu Role-playing game» повністю сумісне з усіма попередніми версіями. Базова рольова система K100 (BRS) використовується в «Поклику Ктулху», а також в інших рольових іграх Chaosium, таких, як «RuneQuest». Тому, якщо ви вже грали в одну із цих ігор, ви зможете швидко опанувати й інші.
Для новачків існує книга швидкого старту під назвою «Поклик Ктулху. Правила швидкого старту», у якій дається огляд основних правил гри та загального геймплею. Вона також містить «Привид», вступну пригоду. Сценарій відбувається в 1920 році в Бостоні, штат Массачусетс, і містить команду детективів-аматорів і професіоналів, які розслідують старий будинок із привидами. На початку пригоди домовласники вводять слідчів у курс справи. До книжки також додано чотирьох готових персонажів-слідчих, яких гравці можуть обрати для використання в пригоді.
Що таке настільні рольові ігри?
Поклик Ктулху — це настільна гра, що поєднує в собі елементи містики та жахів. У ролі відважного дослідника ви та ваші друзі вирушите в небезпечні та моторошні місця, розкриєте зловісні змови й зіткнетеся з несподіваними нічними гостями. Дорогою ви отримаєте заборонені знання зі стародавніх книг, але остерігайтеся страшних монстрів, які можуть звести вас із розуму одним лише поглядом. Ви також зіткнетеся з божевільними культистами, які служать злим силам. Доля світу лежить на ваших плечах!
Мета гри Поклик Ктулху — весело й незабутньо провести час зі своїми друзями, досліджуючи ігровий світ і разом створюючи моторошну й таємничу історію. Один із гравців виступає в ролі модератора гри, також відомого як Хранитель таємних знань, який керує грою і за необхідності вводить правила. Решта гравців стають безстрашними дослідниками, героями історії, які намагаються розкрити й кинути виклик жахам і загадкам Повелителів Ктулху.
Хранитель обирає одну з пригод або сценаріїв, кожен із яких являє собою сюжетну лінію гри. Хранитель діє як режисер, а гравці — як актори, які не знають сценарію. У гравців є свобода імпровізувати й діяти самостійно, просуваючи сюжет сценарію.
Call of Cthulhu — це переважно розмовна гра. Хранитель описує місце дії, людей, обстановку та інші деталі, а гравці описують, що роблять їхні детективи і як вони взаємодіють з іншими персонажами та предметами. Потім Хранитель розповідає, що відбувається далі. Коли справа доходить до «конфліктних ситуацій», результат дій слідчого визначається кидком кубика відповідно до правил гри.