Бажання
Додайте товари до списку бажань
0
Мій кошик

Каркасон — будуйте, з’єднуйте та захоплюйте!

У настільній грі Каркассон гравці створюють різні ділянки ландшафтна за допомогою тайлів (картонних плиток) у південній Франції. На цих тайлах можуть бути зображені міста, дороги, монастирі та луки. У кожного гравця є кілька міплів (фігурок), які можна розмістити на тайлі, щоби набрати очки. Переможні очки нараховуються залежно від того, на якій ділянці ландшафту знаходиться міпл.

Ігровий процес

Початкова розстановка гри проста. Покладіть стартовий тайл лицьовою стороною вгору в центр ігрового поля. Покладіть інші ігрові тайли лицьовою стороною вниз і роздайте кожному гравцеві по набору міплів.

У свій хід гравець навмання витягує тайл ландшафту зі стосу лицьовою стороною вниз. Потім цей тайл кладуть поруч з уже наявним тайлом, дотримуючись простих правил. Дороги мають бути з’єднані з дорогами, міста — з містами, луки — з луками й так далі. Після того як тайл розміщений, гравець може вибрати, кого помістити на цей тайл. Тип ландшафту, на який гравець помістив свого міпла, і вплине на його результат, у вигляді переможних очок.

При розміщенні міста, міпл класифікується як лицар. Якщо міпл стоїть на дорозі — він розбійник. Чернець — у монастирі, а фермер — на луках. Лицар, розбійник і чернець залишаються на ігровому полі, поки їхня відповідна область не буде завершена, після чого вони отримують переможні очки та повертаються гравцеві для використання в наступні ходи.

Міста вважаються завершеними, якщо вони оточені стінами й не мають проломів. Лицарі отримують по два очки за кожен тайл міста або чотири очки, якщо на тайлі міста зображений щит. Дороги завершені, якщо в них є початкова й кінцева точки, які представлені або селом, або містом, або якщо дорога з’єднується сама із собою, утворюючи петлю. Розбійник отримує одне очко за кожен тайл, що становить дорогу. Якщо монастир оточений вісьмома іншими тайлами, монах отримує дев’ять переможних очок.

Фермери діють трохи інакше, оскільки вони залишаються на ігровому полі до кінця гри. Фермери складають аспект контролю території в Каркасоні. Як і у випадку з іншими міплами, на з’єднаних луках у кожен момент часу може перебувати тільки один фермер. Поле може складатися з будь-якої кількості безперервних лугів, не розділених дорогами або містами. Наприкінці гри кожне завершене місто, поруч із яким є поля з фермером, приносить три переможні очки.

Тайл за тайлом

Гра триває доти, доки не будуть використані всі тайли. Кожен гравець додає до зростаючої ігрової карти один тайл у свій хід, і тільки один міпл може бути доданий на будь-яку ділянку ландшафту в один і той же час. Дилема виникає при розміщенні міпла на тайл. Оскільки в гравця є тільки обмежена кількість міплів, їх може незабаром не вистачити. Лицар, розбійник і монах не повертаються доти, доки область не буде завершена, а фермери залишаються на дошці до кінця гри. Гравець може набирати очки швидко, будуючи дороги, міста й монастирі, або вибрати більш довгострокову стратегію з фермерами.

Хоча в будь-який момент часу на локації може перебувати тільки один міпл, за грамотного розміщення тайлів гравці можуть змагатися за очки на одній і тій самій локації. Наприклад, один гравець може почати місто й розмістити в ньому лицаря. Інший гравець може почати друге незв’язане місто, що також містить лицаря. Якщо ці два міста з’єднуються, то в кінцевому завершеному місті можуть перебувати лицарі більш ніж одного гравця. Очки отримує гравець із найбільшою кількістю міплів на момент завершення гри.

Незрівнянна класика

Попри мінімальну кількість компонентів і простий геймплей, гра пропонує кілька складних тактичних і стратегічних рішень. Кожен хід гравець отримує тільки один тайл, і йому потрібно розмістити його так, щоби максимально оптимізувати свій хід. Конкуренція за фермерів може бути дуже жорсткою й часто може означати різницю між перемогою й поразкою. Той факт, що фермери не повертаються після того, як вони зіграні, означає, що розміщення міплів гравця має вирішальне значення. Чи варто ставити цього розбійника зараз, щоб отримати кілька швидких очок, або притримати його доти, доки не з’явиться відповідний тайл, щоби виграти фермерську більшість? Чи варто зараз поставити лицаря в цей замок, сподіваючись швидко добудувати замок і повернути свого міпла? Чи варто поставити тут фермера і втратити міпла до кінця гри, щоби забезпечити собі більшість? Ось такі питання виникають у вас у голові під час гри.

Гра має величезну реграбельність. Так, тайли одні й ті самі. Але те, у якому порядку вони викладаються й куди поміщаються, щоразу створює унікальну карту й ландшафт. Наприкінці гри ви точно будете милуватися створеним шматочком південної Франції. Крім того, існують розширення, які додають додаткові тайли й нові міпли до оригінальної гри «Каркасон». Це ще більше збільшує реграбельність гри та вносить велику різноманітність.

Гарна класична настільна гра, прості правила та геймплей, але іноді це саме те що потрібно.
Відповісти
Скажіть будь ласка, до цього видання у вас є доповнення?
Відповісти
Денис, добрий день, на даний час для цієї версії відсутні доповнення, але вони плануються надалі видавцем.

В цю версію вже включено два доповнення - Абатство та річки
5 фішок абатів
12 квадратів з річкою
Відповісти
Рекомендую, цікава гра, граємо сімєю, дуже актуально в теперішній час коли вечори без світла.
Відповісти
Дуже цікава та якісна гра! Граємо вдвох з чоловіком, губимось в часі, бо дуже захоплююча)
Відповісти
Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Настільна гра Каркасон (Carcassonne)

Немає в наявності
Артикул: 1497489369
880 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Ввійти для відображення накопичувальної знижки
Повідомити, коли з'явиться
Увійдіть на сайт, щоб
додати товар до списку бажань
Характеристики
Кількість гравців

Рекомендована кількість гравців.

2-5
Вік

Рекомендований мінімальний вік для гри.

7+
Час гри

Оптимальний час однієї партії в поточну гру. Залежно від кількості гравців та їхнього рівня знань правил гри, значення може змінюватись.

30-45 хв.
Видавець Feelindigo
Мова

Мова правил та елементів на компонентах гри.

Українська
Текст у грі

Кількість тексту на компонентах гри (карти, тайли, планшети, жетони, книги сценаріїв тощо). Правила не враховуються.

Немає
Складність

Як важко зрозуміти правила та ігрові механіки гри.

Низька
Рейтинг гри

Рейтинг гри на сайті boardgamegeek.com – найпопулярнішій базі настільних ігор. Оцінку від 1 до 10 виставляють користувачі сайту.

BGG
Розділ Сімейні
Додаткові розділи Настільні ігри, Рекомендуємо, Середньовіччя, Українські локалізації, Будівельні, На подарунок, Прості, Для компанії, Змагальницькі, Розвиваючі, Каркасон, 7-9 років, 10-13 років
Механіка гри

Основний набір механізмів та дій використовуваних у грі.

Контроль території/впливу, Розміщення тайлів
Автор Klaus-Jurgen Wrede
Комплектація 72 квадрата місцевості
1 трек підрахунку очок
40 фішок підданих
Правила гри
Склад доповнень:
5 фішок абатів
12 квадратів з річкою

   Нова Пошта по всій Україні (безплатно до відділення при замовленні від 2000 грн).

Укрпошта по всій Україні (безплатно до відділення при замовленні від 2000 грн).

   Самовивіз з Одеси після погодження наявності товарів з менеджером. (Генуезька 3-б).

   Оплата при отриманні (післяплата НП чи Укрпошти)

 Онлайн-оплата через платіжні системи

   Оплата на картку

   Безготівковий розрахунок на реквізити IBAN (оплата через будь-яку платіжну систему)


  • 100% оригінальний товар від перевірених постачальників.
  • Надійне пакування, гарантія цілісності товару.
  • Відправлення в день замовлення або на наступний день (для замовлень після 15-00).
Вгору